Czy po utworzeniu rozliczenia zdarzyło Ci się zapomnieć o wynagrodzeniu za dodatkową, nieplanową trasę np. w wyniku konieczności szybkiego zastępstwa? Mamy na to rozwiązanie!

Dodaliśmy nową funkcję, dzięki której za każdym razem gdy wejdziesz w edycję rozliczenia sprawdza ona, czy nie pojawiły się jakieś nowe trasy.

Rozważmy następująca sytuację. Utworzyłeś już rozliczenie za listopad dla swoich kierowców. Jednak po jakimś czasie otrzymałeś przypomnienie o nieuwzględnionej w nim trasie – na szybko zorganizowałeś zastępstwo i trasa umknęła z pamięci. Jak uwzględnić tę zapomnianą trasę w planbusie?

Wejdź do kalendarza i przypisz wspomnianą, zapomnianą trasę swojemu kierowcy.

Następnie przejdź do edycji rozliczenia

Na dole widoczne są trasy, które obejmują okres rozliczenia, ale nie zostały jeszcze do niego dodane. Aby uwzględnić je w rozliczeniu kliknij zieloną ikonę plusa

Gotowe – z PlanBus już żadna trasa nie umknie Twojej uwadze!

Aby dowiedzieć się więcej oglądaj najnowszy film na kanale PlanBusTV:

Rozliczenie „zapomnianych” tras