Czy po utworzeniu rozliczenia zdarzyło Ci się zapomnieć o wynagrodzeniu za dodatkową, nieplanową trasę np. w wyniku konieczności szybkiego zastępstwa? Mamy na to rozwiązanie!
Dodaliśmy nową funkcję, dzięki której za każdym razem gdy wejdziesz w edycję rozliczenia sprawdza ona, czy nie pojawiły się jakieś nowe trasy.
Rozważmy następująca sytuację. Utworzyłeś już rozliczenie za listopad dla swoich kierowców. Jednak po jakimś czasie otrzymałeś przypomnienie o nieuwzględnionej w nim trasie – na szybko zorganizowałeś zastępstwo i trasa umknęła z pamięci. Jak uwzględnić tę zapomnianą trasę w planbusie?
Wejdź do kalendarza i przypisz wspomnianą, zapomnianą trasę swojemu kierowcy.
Następnie przejdź do edycji rozliczenia
Na dole widoczne są trasy, które obejmują okres rozliczenia, ale nie zostały jeszcze do niego dodane. Aby uwzględnić je w rozliczeniu kliknij zieloną ikonę plusa
Gotowe – z PlanBus już żadna trasa nie umknie Twojej uwadze!
Aby dowiedzieć się więcej oglądaj najnowszy film na kanale PlanBusTV: