W tym dziale zebraliśmy opisy najczęściej wykonywanych czynności pogrupowane na poszczególne moduły.

Wstęp

Wykorzystywane ikony i ich znaczenie:

– Wydruki – Podgląd – Edycja – Tankowania
– Oferta – Zlecenie – Przypomnienie – Klienci – Pojazdy – Kierowcy
– Linie, trasy liniowe – Naprawa

 

Podstawy

  1. Zarządzanie dostępem do aplikacji – dodawanie i edycja kont pracowników
  2. Jak dodać Klienta
  3. Jak dodać Pojazd
  4. Jak dodać Kierowcę
  5. Jak dodać zlecenie w 27 sekund
  6. Sekcja Pliki i Notatki – mała użyteczna funkcja

Oferty

  1. Jak dodać ofertę – pełny poradnik krok po kroku
  2. Utwórz alternatywne oferty dla klienta
  3. Ustawienia koloru oferty i prawdopodobieńtwa realizacji
  4. Filtrowanie ofert po dacie wygaśnięcia
  5. Wyświetlanie przypomnień o wygaśnięciu oferty w Kalendarzu
  6. Konfiguracja modułu Oferty
  7. Internetowy System Obsługi Pytań Ofertowych (ISOPO) – jak to działa?
  8. Przyjmowanie i obsługa ofert z formularzy internetowych (ISOPO)

Zlecenia

  1. Jak dodać zlecenie w 27 sekund
  2. Jak dodać zlecenie – pełny poradnik krok po kroku
  3. Jak wydrukować zlecenie wyjazdu dla Kierowcy
  4. Wysyłanie i potwierdzanie zleceń przez kierowców
  5. Szablony zleceń czyli jak zaoszczędzić 3/4 czasu na wprowadzanie zleceń
  6. Statusy i kolory zleceń
  7. Wydruk Potwierdzenia rezerwacji przez Klienta (Potwierdzenie umowy przewozu)
  8. Pilot, opiekun wycieczki szkolnej, rezydent zagraniczny – dane kontaktowe w trasie

Linie

  1. Linie stałe, czyli jak poradzić sobie z dowozem pracowników, dowozami dzieci do szkół, transferami lotniskowymi lub własną komunikacją
  2. Jak skasować pojedynczą trasę należącą do Linii regularnej
  3. Jak hurtowo modyfikować trasy pochodzące z linii
  4. Jak hurtowo skasować trasy pochodzące z linii
  5. Możliwość ustawiania indywidualnych kolorów dla linii

Kalendarz

  1. Kalendarz, jakie informacje można z niego wyczytać
  2. Gdzie jak mogę zmienić przypisany do trasy autobus lub kierowcę
  3. Opcje wyświetlania – dostosowywanie prezentowanych informacji w kalendarzu tras autobusowych
    a) Informacje na paskach
    b) Kolory pasków
    c) Sposoby wyświetlania pasków
    d) Dodatkowe paski
    e) Dodatkowe możliwości
    f) Klienci wyróżnieni
  4. Oznaczanie kierowców poinformowanych o przydzieleniu trasy
  5. Kolory Klientów w kalendarzu
  6. Wydruki Karty pojazdu i Zlecenia wyjazdu kierowcy
  7. Wysyłanie i potwierdzanie zleceń przez kierowców prosto z kalendarza

Pojazdy

  1. Edycja i podgląd pojazdu
  2. Jak dodać naprawę pojazdu?
  3. Tankowania pojazdów
  4. Czym jest przeniesienie pojazdu do archiwum?

Przypomnienia

  1. Systemy przypomnień (faktury, płatności), czyli o tym jak nie zapomnieć o ważnych sprawach
  2. Systemy przypomnień (autobusy, kierowcy), czyli o tym jak nie zapomnieć o ważnych sprawach
  3. Systemy przypomnień (moja firma), czyli o tym jak nie zapomnieć o ważnych sprawach

Zestawienia, raporty

  1. Jak przygotować zestawienie tras danego kierowcy w wybranym miesiącu\tygodniu
  2. Zestawienia tras danego klienta w danym miesiącu (załącznik do faktury)
  3. Zestawienie tras rozpoczynających się w danym dniu – lista dla Dyspozytora
  4. 5 podstawowych raportów w PlanBus.pl

Płace – rozliczenia z kierowcami lub podwykonawcami

  1. Jak to działa?
  2. Jak dodać wynagrodzenie w trasach?
  3. Jak utworzyć nowe rozliczenie?
  4. Gdzie ustawia się podstawową pensję dla kierowcy?

Ogólnopolska Giełda Przewozów Pasażerskich

  1. Czym jest Ogólnopolska Giełda Przewozów Pasażerskich (OGPP)?
  2. Jak dodać pusty przejazd
  3. Jak dodać Parking
  4. Szukam podwykonawcy
  5. Przeglądanie ogłoszeń
  6. Składanie ofert
  7. Konfiguracja giełdy