Dział napraw autobusów przeszedł modernizację, która z jednej strony rozszerza jego możliwości a z drugiej poprawia wygodę użytkowania, ale po kolei!

Wpisy określające konkretne naprawy rozstały rozszerzone o dodatkowe pola: kwota, przebieg, rezerwacja

Pole kwota zostało dodane aby można było zapisać koszt danej naprawy w kolejnej fazie modernizacji posłuży ono do tworzenia zestawień kosztów napraw. Pole przebieg jest informacyjne abyśmy mogli później odtworzyć historię napraw danego pojazdu. Trzecim i najciekawszym jest checkbox „Rezerwacja” służy on do określania, czy dana naprawa ma zablokować możliwość przypisywania danego autobusy do tras w trakcie danej naprawy. Dotychczas domyślnym zachowaniem było blokowanie możliwości przypisywania ale życie pokazuje, że są sytuacje w których nie chcemy takiej blokady. Najprostszym przykładem jest jakieś drobne uszkodzenie, które wystąpi w trakcie realizacji trasy, które kierowca sam naprawi bez przerywania wykonania danej trasy.

Kolejną funkcją, którą dodaliśmy w ramach tej modernizacji jest możliwość edycji „naprawy” w widoku kalendarza. Dziś jeśli w kalendarzu klikniemy pasek trasy, to pojawi się nowy przycisk „edycja:

Po jego kliknięciu uzyskamy możliwość edycji danej naprawy bez opuszczania widoku kalendarza:

Ostatnią funkcją jest  możliwość podglądu podstawowych informacji o pojazdach w kalendarzu w tym informacji o ekologicznych naklejkach. W tym celu klikamy w dany pojazd:

Na tym formularzu mamy też informacje z systemu przypomnień, możliwość dodania naprawy wprost z kalendarza oraz przejście do edycji karty danego autobusu.

Modernizacja działu naprawy autobusów
Tagi: