Każde pytanie ofertowe złożone przez klientów za pomocą zintegrowanego formularza, będzie dostępne w PlanBus.pl w dziale „Oferty”. Dział oferty automatycznie powiadamia na pasku menu o ilości nowych ofert, za pomocą cyfry na czerwonym tle:
Dodatkowo na liście ofert, każda nowa oferta jest oznaczona czerwona etykietą „NOWY”
Przyjęcie oferty do obsługi
Aby przyjąć ofertę do wyceny, wystarczy w edycji Oferty ustawić jej „opiekuna”:
Następnie w sekcji Wycena, podaj pozycje wyceny:
Na koniec zapisz wprowadzone zmiany!
Oferta nie będzie już miała statusu „NOWY” i będzie gotowa do wysłania do klienta
Wysyłanie oferty do Klienta
Teraz możesz pobrać plik pdf zawierający przygotowaną ofertę aby go wydrukować lub wysłać do Klienta w wiadomości e-mail. W tym celu kliknij ikonę drukarki na liście ofert:
Po kliknięciu pojawi się formularz, który umożliwia zobaczenie oferty lub wysłanie jej jednym kliknięciem:
Wiadomość wysłana zawiera podstawowe informacje o trasie, dane kontaktowe ofertę jako załącznik i prośbę o potwierdzenie odebrania:
Przejrzysta i profesjonalna oferta, która wyróżni Cię na rynku na tle konkurencji:
Przenoszenie Ofert do Zleceń
Jeśli Klient zaakceptuje warunki oferty, to możesz ją szybko przenieść do działu zlecenia w celu zaplanowania do realizacji. Wystarczy, że edycji zlecenia na dole zaznaczysz:
A następnie zapiszesz zmiany…
Tworzenie lub przypisywanie Klienta z bazy klientów
Oferta z formularzy nie jest automatycznie przypisywana do żadnego klienta w bazie Klientów, co jest sygnalizowane stosowną etykietą:
Istnieją dwie możliwości aby powiązać klienta z daną ofertą:
– przypisanie oferty do istniejącego już klienta
– utworzenie nowego klienta na podstawie danych z formularza
Jedną i drugą czynność robi się, klikając przycisk „Więcej” a następnie „Wymień klienta”:
Otrzymamy formularz z propozycją wybrania istniejącego klienta lub utworzenia nowego: