Sekcja ta składa się z trzech zakładek:

1) Przypomnienia

Aby dodać przypomnienie należy wejść w zakładkę „Przypomnienia” (1), a następnie kliknąć zielony przycisk „Dodaj” w prawym górnym rogu:

Klikając ikonę kalendarza w polu „Data” wybieramy datę przypomnienia, a następnie uzupełniamy jego opis. Po kliknięciu „Zapisz” przypomnienie to będzie widoczne na liście przypomnień „Moja firma” oraz może być ono widoczne w Kalendarzu zleceń o czym więcej przeczytasz w tym artykule.

2) E-maile

Miejsce to przeznaczone jest do wypełnienia szablonów wiadomości dotyczących ofert oraz zleceń, które będą wysyłane do klienta. Uzupełnić należy pola takie jak „Nazwa nadawcy”, „Szablon tematu” oraz „Szablon wiadomości”.

Szczególną uwagę należy zwrócić na pojawiające się w tekście odnośniki, dzięki którym nie musimy ręcznie wpisywać informacji, a zostaną one automatycznie wczytane przez system. Wystarczy, że umieścimy je w odpowiednim miejscu w szablonie wiadomości. Tymi odnośnikami są:

  • {id}- dzięki niemu, w tym miejscu zawsze pojawi się numer odpowiadający numerowi zlecenia lub oferty, którą wysyłamy klientowi,
  • {routes} – w tym miejscu zostaną wstawione trasy przypisane do zlecenia lub oferty,
  • {operator} – inaczej opiekun zlecenia czy oferty w PlanBus, w jego miejsce zostanie umieszczone imię i nazwisko opiekuna wczytany z danych jego konta w PlanBus (więcej w tym artykule),
  • {phone} – w tym miejscu zostanie wczytany numer telefonu opiekuna, wczytany z danych jego konta w PlanBus (więcej w tym artykule).

3) Giełda

Miejsce to przeznaczone jest do uzupełnienia informacji na temat firmy, które będą niezbędne w ramach działań związanych z giełdą ( o której więcej w tym artykule).

Dzięki opcjom „Ukryj” lub „Pokaż” możemy zdecydować czy chcemy, aby nasza firma była widoczna na mapie w sekcji „Społeczność”.

Moja Firma – przypomnienia, e-maile oraz giełda